Termeni și Condiții – ALLEMANN RECRUITMENT SRL

Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele dispoziții, împreună cu cele precizate în Politica de Confidențialitate și Politica privind modulele cookies, deoarece acestea se aplică de fiecare dată când navigați Website-ul nostru sau când interacționați cu noi, în orice alt mod.

Capitolul I – Dispoziții generale

1. Înțelesul unor termeni

1.1. Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:

– Noi/Societatea înseamnă: ALLEMANN RECRUITMENT SRL, societate cu răspundere limitată organizată și funcționând conform legilor din România, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/8126/02.05.2022, având sediul social în B-dul Dimitrie Pompeiu nr 9-9A, cladirea 14, Bucuresti, România și numărul de identificare fiscală 46041858, cont bancar RO04 BACX 0000 0023 0237 1001, deschis la Banca UNICREDIT, capital social: 5000 RON, cu datele de contact: email: office@allemann.ro, telefon: 0724052525;
– Documentul de autorizare: DOVADA NR. 681/15.06.2022 privind înregistrare /notificare activitate de selecție și plasare forță de muncă emisă de ITM București .
– Dumneavoastră/Clientul/Utilizatorul înseamnă: persoana fizică sau juridică ce accesează și utilizează Website-ul Societății;
– Website-ul înseamnă: pagina de internet disponibilă la adresa: www.allemann.ro împreună cu toate subpaginile sale;
– Servicii/ Serviciile Societății înseamnă serviciile de mediere efectuate de Societate în vederea angajării în străinătate a cetățenilor români, precum și celelalte servicii conexe pe care trebuie să le presteze Societate, în calitate de agent de plasare a forței de muncă. Serviciile Societății urmează a fi prestate exclusiv la locul de prestare a serviciilor, iar nu prin intermediul Website-ului.
Website-ul are rol pur informativ și va prezenta detalii cu privire la locurile de muncă afișate de Societate. Contractarea Serviciilor Societății se realizează exclusiv la sediul Societății și nu prin intermediul Website-ului.
– Termeni și Condiții înseamnă: toate dispozițiile prezentate în cadrul acestei pagini ce se aplică relației dintre Societate și Dumneavoastră, atunci când accesați sau utilizați Website-ul ori când ne transmiteți informațiile solicitate în vederea contactării de către Societate;
– Consumator înseamnă: orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
– Agenți Economici înseamnă: orice persoană fizică sau juridică care nu intră în categoria de Consumator, cum ar fi, cu titlu de exemplu, persoanele care acționează în cadrul activității lor comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale (persoane fizice autorizate, societăți, profesii liberale și alții asemenea);
– Politicile GDPR înseamnă: Politica de confidențialitate ce poate fi accesată la https://allemann.ro/politica-de-confidentialitate/ și Politica privind modulele cookies ce poate fi accesată la https://allemann.ro/politica-de-cookies/;
– ANPC înseamnă: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în Bd. Aviatorilor, Nr. 72, Sector 1, 011865, București, website: https://anpc.ro/contact/ ;
– ANSPDCP înseamnă: Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, 010336, București, România, website: https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro
– ITM București înseamnă Inspectoratul Teritorial de Munca al municipiului Bucuresti, organ de specialitate aflat in subordinea Inspectiei Muncii, care controleaza aplicarea unitara a legilor si a altor acte normative care reglementeaza domeniul muncii, relatiile de munca, securitatea si sanatatea in munca la toate persoanele juridice si fizice din sectorul public, mixt, privat si alte categorii de angajatori, cu exceptiile prevazute de lege, având sediul în Str. Radu Voda nr. 26-26A, sector 4, telefon: 021.331.76.98, e-mail: itmbucuresti@itmbucuresti.ro,

– Formularul de aplicație/Formularul – reprezintă formularul pus la dispoziție prin intermediul Website-ului, prin accesarea butonului „Aplică”. Acesta poate fi utilizat în măsura în care doriți să fiți contactați de Noi pentru a obține mai multe detalii cu privire la informațiile privitoare la ofertele de muncă prezentate pe Website, precum și în măsura în care doriți contractarea Serviciilor Societății.

2. Aplicabilitate Termeni și Condiții. Forță obligatorie

2.1. Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politicile GDPR, se aplică tuturor raporturilor desfășurate între Dumneavoastră și Societate, în special atunci când navigați și utilizați Website-ul sau când ne solicitați mai multe detalii cu privire la informațiile prezentate pe Website, prin intermediul Formularului diponibil.

2.2. Astfel, în măsura în care navigați și utilizați Website-ul sau în măsura în care ne solicitați mai multe detalii prin intermediul Formularului, înțelegeți și acceptați că raportul dintre dumneavoastră și Societate va fi supus acestor Termeni și Condiții și Politicilor GDPR, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. În termeni juridici, prin utilizarea Website-ului, între Dumneavoastră și Societate se încheie un contract al căror dispoziții contractuale este dat de conținutul acestor Termeni și Condiții și Politicilor GDPR și a dispozițiilor legale ce se aplică în completare.

2.3. În măsura în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul.

2.4. Totodată, prin utilizarea Website-ului, declarați că îndepliniți condițiile legale pentru emiterea unui consimțământ valabil și că nu există niciun alt impediment legal care să vă împiedice în încheierea prezentului contract. Societatea nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de Dumneavoastră nu sunt corecte.

2.5. În sensul dispozițiilor menționate mai sus, dacă sunteți cetățean român, vârsta la care puteți, de principiu, emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația de naționalitate condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza Website-ul.

Capitolul IIl – Serviciile Societății. Informațiile prezentate pe Website

3. Serviciile Societății

3.1. Societatea prestează servicii de mediere în vederea angajării în străinătatea a cetățenilor români, în conformitate cu prevederile legale aplicabile.

3.2. Societatea folosește Website-ul pentru prezentarea informațiilor cu privire la ofertele de muncă primite de la angajatorii străini.

3.3. Informațiile cu privire la ofertele de muncă prezentate prin intermediul Website-ului nu reprezintă oferte în sensul atribuit acestora de dispozițiile legale, conform cărora simpla acceptare a acestora duce la încheierea contractului respectiv. În acest sens, oferta de muncă urmează să vă fie prezentată la sediul Societății, după ce în prealabil ați fost contactat de aceasta, ca urmare a completării Formularului disponibil pe Website sau ca urmare a contactării Societăți prin orice alt mijloc.

3.4. Astfel, prin intermediul Website-ului nu se vor încheia contracte de muncă sau de intermediere de orice fel, respectiv nu pot fi achiziționate Serviciile Societății. În acest sens, contractarea Serviciilor Societății se va realiza exclusiv la sediul Societății.

3.5. Informațiile prezentate de Societate, prin intermediul Website-ului, au rol informativ și nu reprezintă o ofertă de contractare.

3.6. Societatea își rezervă dreptul să modifice oricând informațiile prezentate pe Website, fără a fi necesară vreo formalitate în acest sens. Astfel, înțelegeți și acceptați că, în măsura în care doriți contractarea Serviciilor, pot fi situații în care informațiile regăsite în ofertele de muncă, pe care urmează să le primiți cu ocazia vizitei la sediul nostru, să fie diferite față de cele puse la dispoziție prin intermediul Website-ului, caz în care Societatea nu poate fi obligată la prestarea Serviciilor conform indicațiilor prezentate pe Website. Dispoziția menționată anterior are în vedere în special acele situații în care din cauza unor erori de afișare sau din cauza unor erori cu privire la actualizarea descrierii informațiile regăsite pe Website nu corespund cu cele din oferta transmisă de Societate cu ocazia prezentării la sediul acesteia.

3.7. Pentru aceste motive și în vederea eliminării oricăror neclarități, descrierea ofertei de muncă este cea indicată de către Societate cu ocazia vizitei la sediul acesteia, dupa ce în prealabil ați fost contactat de aceasta, ca urmare a completării Formularului disponibil pe Website sau ca urmare a contactării Societății prin orice alte mijloace de comunicare puse la dispozitie prin intermediul Website.

3.8. Astfel, în vederea contractării Serviciilor Societății, într-o primă etapă este necesar să ne contactați prin intermediul Formularului sau la numărul de telefon/e-mailul regăsit pe Website, urmând ca ulterior acestui moment să luăm legătura cu Dumneavostră prin unul din mijloacele de contact furnizate, pentru a vă oferi mai multe detalii despre locurile de muncă, prezentate cu titlu informativ pe Website, precum și despre Serviciile Societății

Informațiile prezentate de Societate

3.9. Informațiile cu privire la ofertele de muncă, împreună cu toate detaliile regăsite în cadrul acestora, sunt prezentate cu titlu informativ prin intermediul Website-ului.

3.10. Nicio informație prezentată prin intermediul Website-ului nu trebuie să fie considerată o ofertă de muncă, astfel încât prin accesarea butonului „Aplică” nu se va considera că ați acceptat o ofertă de muncă și, prin urmare, că ați încheiat un contract de muncă. Mai mult, completarea și transmiterea Formularului nu reprezintă acceptarea unei oferte de mediere, prin urmare nu se va considera încheiat un contract în acest sens.

3.11. Pentru aceste motive și în vederea eliminării oricăror neclarități prin intermediul Website-ului nu pot fi contractate Serviciile Societății și nu pot fi încheiate contracte de muncă, informațiile prezentate pe Website având rol pur informativ.

Programul de lucru

3.12. Programul de lucru prezentat pe Website poate suferi modificari. Deplasările la sediul Societății este recomandabil să fie făcute după ce ați fost contactat în prealabil de către Noi.

Capitolul IV – Formularul. Alte mijloace de a lua legătura cu Dumneavostră.

4.1 Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavostră, prin intermediul Website-ului Societatea pune la dispoziție un Formular, care poate fi accesat după selectarea butonului „Aplica acum”.

4.2 Pentru completarea Formularului, vor fi solicitate următoarele date de identificare, care vor trebui completate în mod obligatoriu: nume, adresa de e-mail și numărul de telefon. Totodată, prin intermediul Formularului aveți posibilitatea de a ne adresa un mesaj.

4.3 Ulterior completării și transmiterii Formularului, veți fi contactat de Societate, pentru a vă oferi mai multe detalii cu privire la ofertele de muncă, prezentate cu titlu informativ prin intermediul Website-ului.

4.4 Totodată, în cuprinsul paginii de contact veți regăsi mai multe informații despre alte posibile mijloace de a lua legătura cu Noi. Astfel, aveți posibilitatea de a ne contacta și prin intermediul adresei de e-mail sau la numărul de telefon afișat.

Capitolul V – Proprietatea intelectuală

5.1 Întregul conținut disponibil pe Website este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectuală. Este interzisă orice copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Website-ului făcute în alte condiții decât cele permise de lege și Societate.

Capitolul VI – Prelucrarea datelor cu caracter personal

6.1 Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate se realizează în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies disponibile pe Website. Vă rugăm să accesați informațiile în cauză pentru mai multe detalii pe acest subiect.

Capitolul VII – Declinarea de răspundere

7 Dispoziții generale

7.1 Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Website-ul. Societatea nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului.

7.2 De asemenea, Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Website-ul în anumite perioade de timp.

7.3 Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Website-ul și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. În acest sens, Societatea nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și a acționa în consecință vă aparține.

7.4 Societatea nu are calitatea de agent de muncă temporară, în sensul dispozițiilor legii 53 din 24.01.2003 privind aprobarea Codului Muncii, astfel încât nu sunt aplicabile dispozitiile legale care reglementează munca prin agent de muncă temporară.

7.5 Totoadată, Societatea nu are calitatea de angajator, iar prin intermediul site-ului nu vor încheiate contracte de muncă, în sensul dizpozițiilor legii 53 din 24.01.2003 privind aprobarea Codului Muncii.

Capitolul lX – Alte prevederi

9 Procedura de soluționare a reclamațiilor

9.1 Orice reclamații pe care le aveți cu privire la Produsele Societății sau în legătură cu Societatea le puteți transmite la coordonatele indicate pentru contact, preferabil prin poștă electronică, la: office@allemann.ro.

9.2 După primirea reclamației, Societatea urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp, Societatea vă va informa în acest sens.

9.3 Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de poștă electronică de pe care a fost transmisă reclamația.

9.4 Dacă doriți și aveți calitatea de consumator, puteți apela la o procedură de soluționare alternativă a litigiilor. Mai multe informații referitoare la Platforma SOL puteți accesa aici:https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_ro.htm.

Subcontractarea. Cesiunea

9.5 Societatea are dreptul de a cesiona și a subcontracta, în tot sau în parte, drepturile și obligațiile prevăzute în cadrul acestui contract, fără a fi necesară obținerea unui consimțământ viitor din partea Dumneavoastră. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord și autorizați Societatea să cesioneze sau subcontracteze, în tot sau în parte, acest contract fără a fi necesar să vă informeze în acest sens sau să obțină un consimțământ viitor.

Capitolul X – Prevederi finale

10.1 Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea română, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă.

10.2 Locul încheierii prezentul contract este considerat a fi în Municipiul București, România.

10.3 Societatea își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul.

10.4 În cazul în care o clauză din acești Termeni și Condiții nu se pot aplica, din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.

10.5 Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Societate să fie soluționate de instanțele de judecată competente din România.

10.6 Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa: office@allemann.ro

10.7 Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastră în vederea obținerii anumitor informații, ne puteți contacta și la numerele de telefon: 0724052525.

10.8 Acești Termeni și Condiții au fost actualizați la data 08.07.2022.